Thursday, June 28

Suvereporter. Day 17


Mulle sellised töökad päevad nagu täna meeldivad. Kirjutasin endale üles täna kõik artiklid, mida pean lähiaja jooksul tegema ja nimekiri tuli päris pikk. Hea tunne! Mõtlesin täna, et mul sellised head ja rahulikud noorte teemad. Kuidagi sujuvalt olen endale need valinud. Väga hull on ikka kuulata teiste lugusid, kus sõimatakse-ähvardakse-keelatakse ja puuakse. Jep.

Saatsin täna Tõnu ära... ja hommikul kuulsin lõpuks vanaisa häält. Kõik on õnneks hetkel ok - nendele, kes muretsevad. 

Kohe hommikul oli mul toimetuses üks intervjuu. Lõunal sain Liisiga kokku ja läksime Metsisesse sööma. Polegi seal päevapraadi veel söönud ja väga maitsev oli!

Koju jõudes oleksin peaagu öökima hakanud, kui laual kohvi nägin. Olen töö juures nii palju kohvi jooma hakanud, et aiaa... Nagu Liisi tegi nalja, et mis te jootegi seal ainult kohvi ja siis kirjutate artikleid vä.

Eleri kekutas täna enda uue laheda soenguga. Loodan, et loed seda. :-D

Mõtlesin täna, et ma olen ikka päris igav. Kui järgmine kord juuksurisse lähen, siis tuleb see. Juuksed jätan ikka pikaks...ja heledaks ka. Selline punane oleks nii ilus, aga kuna ma justtttt läksin jälle heledaks tagasi, siis ma ei saa enda juustele seda teha... ja see öökulli motiiviga tattoo... Sügisel teen kindlasti midagi endale ära - olen nii kaua oodanud juba!

2 comments:

  1. Hei, kas seda lehte, kus Sa kirjutad, saab kuskilt veebist ka lugeda :) viskaks hea meelega pilgu peale! Turundus on hea selle blogi poolt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehee! Meie veebikas on siin: www.valgamaalane.ee

      Delete